ZAPYTANIE OFERTOWE
Pałecznica, 03.02.2017 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U. 2016 poz. 1020 z późn. zm.), zwracamy się z prośbą o złożenie oferty cenowej.
- ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Pałecznica
Św. Jakuba 11
32 – 109 Pałecznica
Tel./ fax: (041) 384 80 37 w. 19
REGON: 291010576
NIP: 682-16-35-547
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
- Przedmiotem zamówienia jest:
– Organizacja konferencji podsumowującej mikroprojekt pn. „Inteligentny dom w inteligentnej wiosce”
- Szczegółowy opis zamówienia:
Organizacja konferencji podsumowującej mikroprojekt pn. „Inteligentny dom w inteligentnej wiosce” realizowany w ramach projektu „Polsko – norweska platforma współpracy dla poszanowania energii i klimatu” finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 w ramach Funduszu Współpracy Dwustronnej dla Programu Operacyjnego PL04 „Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii”.
Konferencja na około 100 osób. Miejsce konferencji: Gminne Centrum Kultury i Promocji Gminy Pałecznica.
- Termin realizacji zamówienia: 24.02.2017 roku.
- Główne kryterium wyboru stanowi najniższa cena.
- Inne istotne warunki zamówienia: brak.
- Sposoby przygotowania oferty:
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną i zawierać ostateczną cenę brutto. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą, na kopercie należy umieścić napis – – Organizacja konferencji podsumowującej mikroprojekt pn. „Inteligentny dom w inteligentnej wiosce”
Ofertę można przesłać e-mailem na adres urzad@palecznica.pl lub złożyć osobiście u zamawiającego.
- Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę można złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Pałecznica przy ul. Św. Jakuba 11 do dnia 17 lutego 2017 roku do godziny 12:00
Joanna Hałat – Majka
Podpis osoby prowadzącej sprawę